24 maart 2011: Chicago (IL) – Middelbury (IN) – Grovertown (IN)

Omdat de bus naar de Coachman fabrieken al om 7:00 uur Standard Time zou vertrekken, hadden we de wekker gezet op 5:30 uur Standard Time; dat gaf ons voldoende ruimte om te douchen, aan te kleden en te ontbijten.

Na een tussenstop, kwamen we om 12:30 uur Eastern Time aan in de fabriek; er volgde een korte instructie m.b.t. groepsindeling en wie wel en niet mee kon.

Ik werd met een aantal Denen ingedeeld in de Engels sprekende groep; Marijke kon niet mee en zij paste op de koffers.

Wij kregen eerst een uitleg over hoe alles functioneert, waarna een controle van de jouw toegewezen camper volgde.

Vervolgens kregen we een langdradig verhaal m.b.t. de contractuele verplichtingen en de gedragingen als weggebruiker.

Om 15:00 Eastern Time konden we dan allemaal gaan rijden met de ons toegewezen camper van het type Q26B.

Omdat we ondertussen wel honger hadden gekregen, zijn we eerst gestopt bij een Subway, waar we ons beiden tegoed hebben gedaan aan een foot long Steak & Cheese.

Zoals gepland, hebben we eerst een Wal*mart bezocht om de nodige boodschappen te doen.

Met een kar vol koffie, brood, broodbeleg, yoghurt, jus d’orange, frisdrank, bier, wijn en zelfs tequila gingen we terug naar de camper.

Inmiddels was het 17:30 Eastern Time en we moesten nu toch wel eens op zoek naar een camping.

Omdat de files richting Chicago ons niet aanspraken, hebben we er voor gekozen om maar gelijk af te wijken van de uitgestippelde route Emoticon die tong uitsteekt

Met behulp van de Woodall’s North American Campground Directory, kwamen we uit bij EZ Kamp in Groverstown.

De camping ziet er niet aantrekkelijk uit, maar het is maar voor één nachtje en de kachel brand en er is in het kantoorgebouwtje in elk geval de mogelijkheid om een warme douche te nemen; het water op de camping zelf is vanwege de temperatuur nog afgesloten.

Zoals je op bovenstaande foto kunt zien, hadden we de camping nagenoeg voor ons zelf; de trailer rechts op de foto staat te koop.

Tijd voor een borrel!

Het avondeten eten dat daarna volgde bestond uit geroosterd brood met kaas, pastrami en ham en als toetje hadden we Amaretto Cheesecake.

Dankzij tips op het Alles Amerika forum, hadden we de koffie van Maxwell, Dark Roast genomen en die voldoet aan onze smaak.

Om 22:45 uur Eastern Time, was de koek op en zijn we gaan slapen.

Vandaag hebben we 87,3 miles gereden.

Dit bericht werd geplaatst in Route. Bookmark de permalink .

7 reacties op 24 maart 2011: Chicago (IL) – Middelbury (IN) – Grovertown (IN)

1. Petra uit NC zegt:

Veel camper plezier gewenst.
    Camper ziet er toppie uit! Lekker met een slide out zo te zien.

2. Jacqueline zegt:

De foto van die camping ziet er toch niet verkeerd uit! Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en op pad met de camper. Op het forum lees ik dat het niet zo koud is als verwacht, lekker toch! Geniet vooral van jullie reis!

Veel plezier nog,
    Jacqueline

3. thuul (AAforum) zegt:

En nu maar lekker karren, na al deze voorbereidende zaken. Snel naar de warmte!

4. jamie zegt:

Grote camper! Wij zijn lekker op de Veluwe nu, helaas regent het! Maar gister heerlijk weer gehad in het kuuroord, lekker gerelaxed! Groetjes Jamie en Wendy

5. Annie zegt:

Hello Marijke en Ruud,

Mooie camper en het weer ziet er ook goed uit. Bij het zien van de foto’s komen hier ook de kampeerkriebels weer naar boven. Het eten ziet er in Amerika erg groot uit. Goeie en mooie reis en lekker genieten.
    gr. Toine en Annie

6. Vera Sieveking zegt:

Hallo Ruud en Marijke. De camper ziet er gaaf uit. Geniet ervan.
    Groetjes René en Vera

7. Jan en Inge zegt:

Geweldig om jullie trip zo te kunnen volgen, leuk hoor.
    Veel succes en we kijken uit naar het volgende bericht.