27 maart 2011: Mt. Vernon (TX)–San Antonio (TX)

Het wordt een beetje afgezaagd, maar ook vanochtend werden we weer om 6:30 uur Central Time wakker.

Tijdens het ontbijt even tijd om het reisverslag bij te werken; hoewel er wel draadloos internet aanwezig was, hadden we een wachtwoord nodig, dus vandaag geen update.

P1010211

Vandaag wederom een reisdag, maar we hoeven deze keer niet zo ver te rijden.

Al met al, hebben we ondertussen één complete reisdag op het schema ingelopen.

We stoppen onderweg bij het Outlet Centrum Hillsboro waar ik zowel bij Reebok, als bij Nike goed slaag met de aanschaf van een paar Nike schoenen, een cap en 6 paar sokken, alsmede shirts van San Antonio en Miami Heat en een blauwe korte broek.

P1010216

Tijd om te tanken en wat te gaan eten.

We besluiten om naar de Taco Bell te gaan voor taco’s en burrito’s.

P1010221

Het laatste stukje vandaag voert ons langs Austin; het is behoorlijk druk onderweg.

P1010231

P1010230

De weg naar de camping voert ons door een wat onguur uit ziende buurt, met dito auto’s.

P1010243

Om 16:00 uur Central Time, komen we op de camping Traveler’s World RV Resort aan; een oase van rust en zo te zien allemaal bejaarden met een klein pensioentje Knipogende emoticon

P1010247

We hebben niet gereserveerd en dat betekent dat er geen pull through plek is en dat we de camper achteruit moeten inparkeren.

We blijven 2 nachten en dat kost inclusief tax $ 70,00

Onder de secure begeleiding van Marijke, is dit een fluitje van een (dollar)cent.

De temperatuur is geweldig en we kunnen oprecht genieten van onze borrel op onze stoeltjes van $ 5,00

P1010245

Eten doen we vanavond aan de overkant van de straat, bij een echte Mexicaan, onder het genot van een echte Marguerita.

P1010257

Vandaag hebben we 377 miles gereden.

Route 28-3-2011

Dit bericht werd geplaatst in Route. Bookmark de permalink .

3 reacties op 27 maart 2011: Mt. Vernon (TX)–San Antonio (TX)

  1. Vera Sieveking zegt:

    Een hele ervaring, once in a lifetime, ach, misschien wel vervolg. Alleen, wat zuipt die camper, terwijl het nog maar een “middelgrote” is. Al naar een IPAD 2 gekeken?
    Ook weer terug na een week volop zon en goede ski condities. Geniet van jullie reis en wij reizen met jullie mee. groetjes Vera en René

  2. thuul zegt:

    Ha jongelui, dat ziet er goed uit. Mooi weer, lekker eten en een cocktailtje ( niet te veel over schrijven hoor, daar krijg je commentaar op weet ik uit ervaring;) ) Al wat bijgekomen van de tankbeurten? tjonge wat een geld.
    Hoe was de route van vandaag, dit is een gebied waar ooit wat belangrijke gebeurtenissen zijn geweest en een boek van Arthur Japin zich heeft afgespeeld. is het nog de moeite waard……..vrees van niet, maar je weet maar nooit nietwaar.

    Die ouwe auto vind ik wel stoer eigenlijk, dergelijke auto’s had een oom toen ik jong was. Lekker scheuren!
    fijn reis verder!

  3. Jacqueline zegt:

    Ik ben eerst maar even terug op mijn stoel geklommen, ik was er namelijk vanaf gedonderd toen ik las hoeveel je aan benzine kwijt bent…….Jemig zeg, ik houd het toch maar op de huurauto en een motelletje!

    Wat goed dat jullie al een reisdag hebben ingelopen, dat kan ik me ook wel voorstellen met dat grauwe weer. Dat zonnetje in Texas ziet er een heel stuk beter uit! De auto vond ik trouwens erg cool, hoezo onguur? Dat is antieke klasse hoor!

    Enne die foto’s van al dat lekkere eten moeten jullie echt achterwege laten, anders zeg ik mijn abonnement op hoor. Ik ben sinds 1,5 week zwaar aan de lijn, dus dit kan ik nu mentaal even niet verwerken😛

    Geniet verder van de heerlijke temperaturen en van de prachtige reis. Nu kunnen jullie “echt” van start!

Geef een reactie

